REMPAH RATUS KEHIDUPAN

Happy Birthday boy


Assalamualaikum...
Saya nie Airiel 
Hari ini 29th May, umur saya dah genap 6 tahun...
dah besar kan???


Hmmm....yang ini adik saya Alya
Comel kan???
tapi suka kacau masa wat homework...
saya tak kisah sebab dia pun nak pandai macam saya...


Sedap kek nie.....saya pilih sendiri.... ibu buat dekat kedai 
Best kan???
walaupun ibu pandai buat kek sekali sekala nak makan kek kat luar plak...


Ini hadiah dari Ayah dah jadi sebahagian koleksi saya....
Ibu kata, sejak umur 2 1/2 tahun saya dah suka toys macam ni....
Haaa... lagi satu  ia boleh menguji minda...
Ayah kata hadiah ni 2 in 1 untuk besday dan exam 1/2 tahun saya dapat capai markah yg ayah ibu inginkan ....mestilah semua A


Jom menyelam.....
rasa seronok sangat...kalau lah ada pool kat rumah mesti hari-hari saya terjun dalam pool nie


Sedapnyer....Indulgance Cake
pssstt...saya ancem tak??
Ok lah semua...insyaAllah besday tahun hadapan kita jumpa lagi...
BYE....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan